SYYSKOKOUS JA SYYSPÄIVÄ 2.12.17 JÄRVENPÄÄN HIIHTOMAJALLA

24.10.2017

Tervetuloa Suomen Kromfohrländer ry:n kokoukseen 2.12.2017 klo 12.00. Kokouspaikka on Järvenpään hiihtomaja, Jokelantie 27, Tuusula.

Tervetuloa viettämään mukavaa syyspäivää vanhalle tutulle hiihtomajalle alkaen klo 10.00.

Ohjelmassa rentoa yhdessäoloa, reipasta lenkkeilyä ja yhdistyksen vaalikokous!

Yhdistys tarjoaa Syyspäivät jäsenilleen lounaineen ja kahvituksineen!
(Jos joku haluaa leipoa kahvin keralle purtavaa niin ilomielin!)

Sitovat ilmoittautumiset 17.11.17 mennessä:

Mirjami Kivihalme
email: sihteeri@kromfohrlander.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä muista mainita mahd. ruoka-allergiat!

Ajo-ohje:

Tre-Hki moottoritie poistuminen Tuusula, Järvenpää viitan mukaan. Ajetaan suoraan, ohitetaan viitta Järvenpää, Jokela. Käännytään vasemmalle Jäniksenlinnaan. Tätä tietä ajetaan 3,2 km vasemmalle Vanhakylä. Aja 4,0 km ja T-risteys oikealle olet Jokelantiellä. Hiihtomaja-viitta vasemmalle.

Hki-Lahti moottoritieltä poistu rampista Järvenpää E. Käänny Pohjoisväylää Jpää kohti n.500m. K-Raudan edestä käännyt vasemmalle Tuusulaan. Aja tien päähän ja T-risteyksestä oikealle Sibeliuksen väylälle. Liikennevaloista vasemmalle Rantakatu. Seuraavat liikennevalot vasemmalle, viitta Jokela. Aja vajaa kilometri oikealle Eriksnäsintielle. Eriksnäsintie muuttuu n. 3 km jälkeen Jokelantieksi ja hiihtomaja oikealla.
Kokouskutsu

Tervetuloa Suomen Kromfohrländer ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen 2.12.2017 klo 12.00. Kokouspaikka Järvenpään hiihtomaja, Jokelantie 27, Tuusula

*********************************************************************************************************************

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, ääntenlaskijoiden (2 kpl) ja pöytäkirjan tarkastajien (2 kpl) valinta
  3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden sekä kokousedustajien äänivaltaisuuden toteaminen
  4. Kokouksen esityslistan hyväksyminen
  5. Toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio ja jäsenmaksun suuruus vuodelle 2018
  6. Yhdistyksen puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten valinta erovuorossa olevien tilalle vuosille 2018-2019
    1. Puheenjohtajan kausi on 2-vuotinen. Jari Kangas jatkaa puheenjohtajana, koska hänet valittiin viime vuonna.
    2. Erovuorossa hallituksesta ovat Mirjami Kivihalme, Tilda Kangas ja Suvi-Tuuli Marjanen.
    3. Hallituksessa jatkavat Maria Forstén, Minna Ojapalo, Tanja Manninen ja Anne Teppo.
  7. Toiminnantarkastajien ja varatoiminnantarkastajien valinta vuodelle 2018
    1. Toiminnantarkastajina ovat toimineet Erna Helenius ja Virpi Mustiala varalla Annu-Mari Tuomanen-Hietikko ja Tiina Lehtonen.
  8. Hallituksen syyskokoukselle esittämät asiat
  9. Muut esille tulevat asiat